Sayfalar

18 Eylül 2013 Çarşamba

Begonvil Renkli Sırt Çantası

Begonvil renkli sırt çantası

Bu çantayı yeğenim Defne için okul hediyesi olarak yaptım. Boyutları daha önce yaptığım lacivert sırt çantasından daha büyük; 40 cm. yüksekliğinde ve 46 cm. eninde. 

Begonvil renkli şönil keten kumaş, yuvarlak desenli duck kumaş ve çiçekli poplin kumaş kombiniyle diktim. 

İçinin astarını çiçekli poplin kumaştan yaptım. Begonvil renkli şönil kumaşla astar arasında tabaka elyaf kullanıdım. Metal tokalı omuz askılarının uzunluğu ayarlanabilir. 

Çantanın önüne siyah organze tülden aplike yaparak kelebek nakışı işledim. 

Hayırlı uğurlu ve başarılı bir okul sezonu diliyorum tüm öğrencilere... 











2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çantanın modeli de rengi de kelebeği de harika olmuş. Önceki kot kumaş çantanız da güzel ama burada renk faktörü ön plana çıkarmış :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Nowacraft...

      Sil