Sayfalar

15 Ekim 2013 Salı

iphone Kılıfı

iphone kılıfı 
Bu iphone kılıfını yeni aldığım tablet bilgisayarıma dikeceğim kılıfın bir denemesi olarak Bodrum keteni ve çuval kumaşından diktim. İçinin astarıyla arasında da tabaka elyaf var.  Olur da kumaş ziyan olursa küçük olsun hiç değilse kaybım düşüncesiyle. Fakat zor olmadı açıkçası, hatta kolay oldu dikmek.

Ön kısmında çuval kumaşından küçük bir cebi var, kalem, kartvizit ve benzeri şeyler için. Kenarında da kırmızı beyaz puantiyeli kumaştan bir küçük kulp gibi şey yaptım. Ucunda da halkası var. Kalem de koyulabilir, herhangi bir küçük aparat da takılabilir. 

Kılıfın içinden telefon düşmesin diye yaptığım kırmızı ilmeği mumlu ipten saç örgüsü yaparak oluşturdum. Mumlu ip ince olacaktı, üç kat olmuş oldu böylece saç örgüsü gibi ördüğümde. 

İlmeğin takılacağı düğme ise tahta bir penguen figürü şeklinde. 

Beğenilerinize sunuyorum. İyi bayramlar... 

Bodrum keteni ve çuval kumaşından diktiğim iphone kılıfı. 

Çuval kumaş ve Bodrum keteninin birbirine çok yakıştığını düşünüyorum. 



1 yorum:

  1. I really love to do carpentry and would like to do a project
    with my dad, but don't know what to do. Could the project please be a little on the
    easy side?.

    website

    YanıtlaSil