Sayfalar

28 Ocak 2014 Salı

Kalpli Kelebekli Çiçekli Üç Boyutlu Nakışlı Yastık

Romantik kalpli kelebek ve çiçekli yastık kılıfı

Farklı bir nakış denemesiyle karşınızdayım: üç boyutlu nakış. Aslında olay çok basit; önceden yaptığınız kelebek, çiçek, ve benzeri şeyleri nakışınızı yaparken monte ediyorsunuz, o kadar.

Bu yastık nakışını ben çiçekler ve kelebekler haricinde iki kasnakta tamamladım. Elle değil nakış makinesiyle işliyorum. İlk olarak organza kumaştan kelebek ve çiçekleri yaptım. Pembeleri bir kasnakta bitirdim, sonra kırmızı organzayı kasnağa takıp kırmızıları tamamladım. Son olarak da kelebekleri yapmak için mavi organzayı kasnağa taktım ve işledim. Üç ayrı kasnak hareketiyle tamamladığım kelebek ve çiçekleri kasnaktan çıkardıktan sonra kenarlarını keserek oluşturdum.

Yastık kılıfını kasnağa taktım ve nakışı işlerken önceden belirlediğim yerleri işaretleyerek çiçekleri ve kelebekleri sırayla önce teğelledim sonra üzerinden nakışla geçerek pekiştirdim. Örneğin kelebeğin gövdesini ve çiçeklerin ortasındaki yıldız şeklindeki nakışı böyle yaptım. 

En son olarak da yastığın iç astarıyla beraber fermuarını dikerek kenarlarından makineye çektim ve ters yüz edip açık kısmını da dikip içini elyafla doldurarak tamamlamış oldum. 

Bu nakış örneğini http://www.secretsof.com/content/9678 adresinden satın aldım. 

Benim diktiğim yastığı satın almak isterseniz 

Umarım beğenirsiniz. 

Romantic Heart - with 3D Blossoms & Butterflies

Sevgililer günü için şık bir hediye...

Takı yastığı, nişan yastığı, söz yastığı veya yüzük yastığı
olarak kullanılabilir. 

6 yorum:

  1. büyük marifet, çok beğendim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim çok.Bu nakış tarzını görmemiştim daha önce..

    YanıtlaSil
  3. ç0k hoşuma gitti bayıldım

    YanıtlaSil
  4. enfes bişey olmuş bu yaa.o üç boyutlu nakışları makinede bile olsa tek tek yapmak sabır ve maharet işi.bravo.bayıldım.

    YanıtlaSil