Sayfalar

26 Ocak 2014 Pazar

Kedili Kitap Ayıracı

Patili kedili kitap ayıracı

Bir "ITH embroidery" yani "in the hoop embroidery" örneğiyle daha karşınızdayım. Bu ilk yaptığım olduğu için sadece nasıl yapıldığını öğrenmiş olmama yaradı. Süs olarak kalacak, çünkü bence bir kitap ayıracı olarak biraz fazla kalın oldu. Bundan sonra yapacaklarım bunun gibi üç katlı olmayacak. Önünde bir kat, arada bir kat ve arkada bir kat keçe kumaş kullandım. Aslında iki kat kumaş ile de olması mümkün ayrıca bir katı ince bir kumaştan olabilir. 
Güzel bir pazar diliyorum sizlere... 

Not: Satın almak isterseniz buraya, online dükkanımı ziyaret etmek isterseniz buraya tıklayın. 


Biraz kalın oldu gibi geldi bana. En azından ben kullanacağım
kitap ayıracının biraz daha ince olmasını tercih ederim. 

Kedili kitap ayıracım iş başında... 



2 yorum:

  1. ay severim ben bu kediyiii:) çok şeker çok şık olmuş.çok ama çok beğendim.ellerine sağlık arkadaşım.harikasın.

    YanıtlaSil
  2. Bayilirim kitap ayraclarina. Ellerinize saglik. Ben de kitaplarimda genellikle yavrularimin bana hediye ettiklerinden kullaniyorum.

    YanıtlaSil