Sayfalar

14 Ocak 2014 Salı

Minnie Mouse Nakışlı Samsung Tablet Kılıfı

Minnie Mouse Nakışlı Samsung Tablet Kılıfı 
Bu tablet kılıfı yiğenim Defne için... Çok özene bezene diktim. Onun tabletiyle benimki aynı marka fakat onunki daha küçük. Nasıl bir şey istediğini sorduğumda "mini mouslu olsun, ama miki mouse da olsun" deyince böyle bir şey tasarladım kafamda ve gerçekleştirdim.

25 cm x 21 cm. ölçüsünde, kullanışlı bir kılıf oldu. Güle güle kullansın. Eğer bu tablet kılıfından satın almak isterseniz Emek Sensin sitesindeki online dükkanımdan satın alabilirsiniz.

Sallanmayan bir salı diliyorum hepinize...

Selamlar...








4 yorum:

  1. Çook şeker:))) Ve profosyonelce.Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Serpil'ciğim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ehlikeyf,bloğunu sevdim ve takibe aldım,hoşça kal.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Sibel Hanım, ben de senin bloğuna gittim ve çok sevdim örgülerini. Merakla izleyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil